Tuesday 25 October 2011

Apa bestnya Big Bad Wolf Books?

Rasanya belum terlambat untuk saya bercerita tentang fenomena Big Bad Wolf Books (BBWB) yang melanda negara awal bulan yang lalu. Tak banyak yang mahu saya ceritakan kerana saya masih 'baru' dengan karnival buku ini. Saya haya tahu mengenai jualan gudang  BBWB melalui kakak dan status teman-teman yang sakan di facebook.

Bertempat di MAEPS Serdang, saya dah jangka mesti susah nak ke sana. Mujur menaiki kenderaan sendiri. Tak banyak yang saya beli. Cuma beberapa buku resepi buat kek dan sebuah buku motivasi dari Donald Trump. 

Jualan memang gila-gila murah! Jadi, tidak hairanlah kalau ada yang datang siap bawa troli atau bagasi untuk memborong buku. Saya yang baru pertama kali datang pun hampir terkejut macam nak pengsan melihat harga buku yang terlalu murah yang kebanyakannya buku-buku karya penulis dari luar negara.

Kalau korang semua nak tahu lebih lanjut, sila klik di sini.



P/s: Mujur tak bawak duit banyak. Kalau tidak, hujung bulan makan biskut lah nampaknya. (Tapi sebenarnya ralat sebab tak bawak duit lebih. *Lol!)

3 comments:

Unknown said...

Terlepas pulak!

Siti Salha Rosman said...

Takpe, tahun depan ada lagi.

Siti Salha Rosman said...
This comment has been removed by the author.